Kontakt

Wsparcie

Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia ds. usług PV.

W razie pytań dotyczących:

- Modułów fotowoltaicznych
  (również zamienników)

- Baterii słonecznych

- Zarządzania energią

Wyślij nam wiadomość poprzez formularz kontaktowy

Zgłoś reklamację

W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania wadliwego produktu:

1. Skontaktuj się ze sprzedawcą lub instalatorem.

2. Sam klient lub sprzedawca/instalator może zarejestrować wadliwy produkt w Sharp eService - Rejestracja. Przed złożeniem reklamcji należy zarejestrować się w naszym eService. Aby się zarejestrować kliknij poniższy przycisk Sharp eService Rejestracja. Wybierz klient jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem lub wybierz reklamacja PV jeśli jesteś odbiorcą końcowym.

3. W następnym dniu roboczym w wiadomości email otrzymasz  dane do logowania. Dane umożliwiają dostęp do platformy eService i wprowadzenie informacji dotyczących reklamacji.

Materiały do pobrania

Wszystkie dostępne materiały znajdziesz w naszym centrum pobierania.

Udostępniamy do pobrania również warunki wszelkiego rodzaju gwarancji oraz instrukcje obsługi modułów, których nie ma już w sprzedaży. 

Aby znaleźć odpowiedni moduł:

Najpierw wybierz kategorię PV, a następnie wpisz w polu nazwę modułu (np. NU-AF370).

Jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem możesz pobrać dokumentacje produktu lub zdjęcia. W celu uzyskania danych do logowania do bazy zdjęć, skontaktuj się ze swoim partnerem z naszego działu sprzedaży.

>> Dokumentacja

>> Baza zdjęć

Moduły fotowoltaiczne   |   Wsparcie   |   Aktualności   |   O Sharp Solar

Śledź nasz profil na LinkedIn    |   Twitter   |   YouTube

Zapisz się na newsletter dla instalatorów, dystrybutorów i partnerów projektowych. Możesz to zrobić tutaj.