Wsparcie
Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia ds. usług PV.
W razie pytań dotyczących:
- Modułów fotowoltaicznych
(również zamienników)
- Baterii słonecznych
- Zarządzania energią
Wyślij nam wiadomość poprzez formularz kontaktowy
Zgłoś reklamację
W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania wadliwego produktu:
1. Skontaktuj się ze sprzedawcą lub instalatorem.
2. Sam klient lub sprzedawca/instalator może zarejestrować wadliwy produkt w Sharp eService - Rejestracja. Przed złożeniem reklamcji należy zarejestrować się w naszym eService. Aby się zarejestrować kliknij poniższy przycisk Sharp eService Rejestracja. Wybierz klient jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem lub wybierz reklamacja PV jeśli jesteś odbiorcą końcowym.
3. W następnym dniu roboczym w wiadomości email otrzymasz dane do logowania. Dane umożliwiają dostęp do platformy eService i wprowadzenie informacji dotyczących reklamacji.
Materiały do pobrania
Wszystkie dostępne materiały znajdziesz w naszym centrum pobierania.
Udostępniamy do pobrania również warunki wszelkiego rodzaju gwarancji oraz instrukcje obsługi modułów, których nie ma już w sprzedaży.
Aby znaleźć odpowiedni moduł:
Najpierw wybierz kategorię PV, a następnie wpisz w polu nazwę modułu (np. NU-AF370).
Jeśli jesteś instalatorem lub dystrybutorem możesz pobrać dokumentacje produktu lub zdjęcia. W celu uzyskania danych do logowania do bazy zdjęć, skontaktuj się ze swoim partnerem z naszego działu sprzedaży.
Skontaktuj się z nami!
Moduły fotowoltaiczne | Wsparcie | Aktualności | O Sharp Solar
Śledź nasz profil na LinkedIn | Twitter | YouTube
Zapisz się na newsletter dla instalatorów, dystrybutorów i partnerów projektowych. Możesz to zrobić tutaj.