Logowanie
Uwaga:
- Wiadomość e-mail zawierająca adres URL portalu administratora Synappx zostanie wysłana do przypisanego administratora, jeśli Twoja organizacja zarejestruje się w Synappx. Administratorzy Google Workspace™ muszą zakończyć konfigurację konsoli administracyjnej przed zalogowaniem się do portalu administratora. Więcej informacji można znaleźć na Portalu administratora Synappx.
- Administrator, który zaloguje się jako pierwszy, musi posiadać uprawnienia administratora Azure AD dla Microsoft® 365 lub Google Workspace, aby upoważnić użytkowników do korzystania z funkcji Synappx Meeting i/lub Synappx Go. Kolejni administratorzy nie muszą posiadać uprawnień administratora, aby uzyskać dostęp do Azure lub Google Workspace.
- Istnieją ograniczenia dostępu dla administratorów, którzy nie posiadają uprawnień administratora Google Workspace.
1. Aby zalogować się do Portalu Administratora Meeting w najnowszej wersji Google Chrome lub Microsoft Edge, użyj swoich danych identyfikacyjnych Google Workspace lub Microsoft 365. [Wyświetl obraz - Microsoft 365] [Wyświetl obraz - Google Workspace]
2.
Google Workspace
3. Zapoznaj się z Warunkami korzystania (polityka prywatności Synappx) dla użytkowników Synappx Meeting (oraz Synappx Go, jeśli jest objęta licencją).
Uwaga: Akceptacja warunków użytkowania jest wymagana tylko przy pierwszym logowaniu w Portalu administratora.
4. Jeśli posiadasz licencję Synappx Meeting i Synappx Go, obie opcje pojawią się w rozwijanym oknie. Wybierz Synappx Meeting. [View Image]
Pojawi się strona główna Portalu administratora Synappx Meeting. [Wyświetl obraz]