Analizy
Opis ogólny
Raporty dostarczają zwizualizowane dane, które pomagają administratorom zrozumieć wzorce użytkowania Synappx Meeting. Administratorzy mogą wybrać daty rozpoczęcia i zakończenia, aby przeglądać dane analityczne w określonych przedziałach czasowych. Raporty można pobierać jako pliki CSV, wybierając określony okres od daty rozpoczęcia do daty zakończenia w rozwijanych oknach i wybierając opcję Export (eksportuj).
Dostępne dane
Codzienne godziny spotkań
Ten wykres słupkowy przedstawia ogólną liczbę godzin spędzonych na spotkania dziennie w wybranym okresie.
Liczba codziennych spotkań
Ten wykres słupkowy przedstawia liczbę spotkań dziennie w wybranym okresie.
Ten wykres słupkowy przedstawia liczbę narad w zarejestrowanych przestrzeniach roboczych na dzień w wybranym okresie.
Spotkania ad hoc a spotkania zaplanowane
Ten wykres kołowy przedstawia stosunek spotkań odbytych ad hoc do spotkań zaplanowanych.
Stosunek rozmiarów spotkań
Ten wykres kołowy przedstawia stosunek różnych rozmiarów spotkań określonych przez liczbę uczestników (którzy podczas narady korzystali z aplikacji Synappx Meeting).
Liczba cotygodniowych spotkań
Ten wykres słupkowy przedstawia liczbę spotkań odbywających się dziennie w ciągu tygodnia w zarejestrowanych przestrzeniach roboczych.
Średnia liczba spotkań w ciągu dnia
Ten wykres słupkowy przedstawia średnią liczbę spotkań odbywających się w ciągu dnia w zarejestrowanych przestrzeniach roboczych.
Trendy opóźnionych spotkań
Ten wykres kołowy przedstawia stosunek spotkań rozpoczętych na czas do spotkań opóźnionych.
Spotkania w godzinach nadliczbowych
Ten wykres kołowy pokazuje trendy spotkań odbytych w godzinach nadliczbowych.
Powiązania między rozmiarami spotkań a spotkaniami odbytymi w godzinach nadliczbowych
Ten wykres przedstawia powiązania między liczbą uczestników, a liczbą spotkań, które przekroczyły wyznaczony czas.
Pięć najczęściej używanych przestrzeni roboczych
Ten wykres słupkowy przedstawia pięć najczęściej używanych przestrzeni roboczych według godzin.
Pięć najrzadziej używanych przestrzeni roboczych
Ten wykres słupkowy przedstawia pięć najrzadziej używanych przestrzeni roboczych według godzin.
Pięciu pracowników najbardziej aktywnych na spotkaniach
Wykres słupkowy przedstawia pięciu pracowników, którzy spędzają najwięcej czasu na spotkaniach.
Pięciu pracowników, którzy najczęściej późno rozpoczynali spotkania
Ten wykres przedstawia pięciu pracowników, którzy najczęściej późno rozpoczynali spotkania.
Trendy spotkań w godzinach nadliczbowych według organizatora spotkania
Ten wykres przedstawia trendy spotkań w godzinach nadliczbowych według organizatora spotkania.
Skumulowany ranking opóźnionych spotkań według przestrzeni roboczej
Ten wykres przedstawia rozpoczynanie spotkań na czas według przestrzeni roboczej.
Czas rozpoczynania spotkań według przestrzeni roboczej
Ten wykres słupkowy przedstawia pięć pierwszych przestrzeni roboczych, w których spotkania rozpoczynały się najpóźniej.
Mapa cieplna wykorzystania przestrzeni roboczej: pięć pierwszych
Ta mapa cieplna przedstawia pięć najczęściej wykorzystywanych przestrzeni roboczych.
Mapa cieplna wykorzystania przestrzeni roboczej: pięć ostatnich
Ta mapa cieplna przedstawia pięć najrzadziej wykorzystywanych przestrzeni roboczych.
Cotygodniowe godziny spotkań
Ten wykres liniowy przedstawia ogólną liczbę godzin spotkań we wszystkich zarejestrowanych przestrzeniach roboczych.
Liczba cotygodniowych spotkań
Ten wykres słupkowy pokazuje, ile spotkań odbyło się w ciągu jednego tygodnia.
Liczba spotkań: rozpoczętych na czas
Ten wykres liniowy przedstawia, ile spotkań rozpoczęło się na czas.
Liczba spotkań: zakończonych na czas
Ten wykres liniowy przedstawia, ile spotkań zakończyło się na czas.
Jak generować raporty?
Na portalu administratora Synappx Meeting przejdź do Analizy.
Wybierz zakres dat, a następnie wybierz Wyszukaj. Raporty można pobrać jako pliki .csv wybierając opcję Eksportuj. [Wyświetl obraz]