Spotkanie można rozpocząć poprzez dwukrotne wskazanie danego spotkania, wybranie spotkania i wybranie opcji Start lub wybranie opcji rozpoczęcia z poziomu pięciominutowego odliczania. [Wyświetl obraz]. Należy pamiętać, że spełnione muszą być następujące warunki wstępne:
- Zaplanowane spotkanie jest w Twoim kalendarzu (Outlook lub Google Workspace).
- MirrorOp firmy Barco jest zainstalowany dla odbiorników wePresent. Do pobrania pod adresem
- aplikacja Synappx Meeting Cast Assist została zainstalowana na komputerze do przesyłania obrazu za pomocą technologii Miracast
- Komputer jest podłączony do sieci firmowej.
Po rozpoczęciu zaplanowanego spotkania, automatycznie podejmowane są następujące działania:
1. Synappx Meeting Assistant otwiera się z załącznikami do spotkania.
2. Uruchom MirrorOp lub Miracast i Synappx Meeting Cast Assist Synappx Meeting Cast Assist (w zależności od ustawień administratora do połączenie może być wymagany kod PIN)
3. Rozpoczyna się zaplanowana konferencja internetowa (jeśli informacja o konferencji internetowej jest zawarta w zaproszeniu na spotkanie)
4. Rozpoczyna się odliczanie czasu do rozpoczęcia spotkania.
Uwaga: Z uwagi na ochronę prywatności, funkcja udostępniania ekranu nie uruchomi się automatycznie. Wybierz ikonę odtwarzania, aby rozpocząć mirroring ekranu komputera na wyświetlaczu.
Jeśli przestrzeń robocza nie jest licencjonowana, przycisk Start zostanie wyświetlony na szaro i będzie nieaktywny.
Przesyłanie z ekranu z wykorzystaniem Miracast (Beta)
Przesyłanie z ekranu z wykorzystaniem Miracast (Beta) jest dostępne w wersji beta po zainstalowaniu Synappx Meeting Cast Assist i skonfigurowaniu przez administratora odbiornika przesyłania do korzystania z Miracast.
1. Rozpocznij spotkanie za pomocą Synappx Meeting Launcher. Aplikacje Synappx Meeting Cast Assist uruchomią się automatycznie.
2. Wprowadź kod PIN, gdy pojawi się prośba o rozpoczęcie przesyłania.
Uwaga: W przypadku ręcznego zakończenia przesyłania za pomocą aplikacji Synappx Meeting Cast Assist lub natywnego interfejsu użytkownika aplikacji Miracast nadal należy wybrać End (zakończ), aby zakończyć spotkanie.
3. Zakończ spotkanie i wyłącz przesyłanie, wybierając przycisk End (zakończ). [Wyświetl obraz]
Synappx mDesk Experience: Spotkania zdalne
Jeśli posiadasz aplikację Synappx mDesk Experience (dostępna z licencją Synappx Go) i aktywną aplikację Synappx Meeting w przestrzeni roboczej, pojawi się opcja zdalnego dołączenia do spotkania lub w przestrzeni roboczej. Wybierz opcję No Workspace (brak przestrzeni roboczej), jeśli dołączasz do spotkania zdalnie i nie potrzebujesz połączenia z urządzeniami znajdującymi się w pomieszczeniu. [Wyświetl obraz]
Wiele wyświetlaczy w przestrzeni roboczej
W przypadku skonfigurowania wielu urządzeń wyświetlających w przestrzeni roboczej wyświetli się opcja wyboru wyświetlacza do automatycznego mirroringu komputera. [Wyświetl obraz]
Rozpoczęcie spotkania w sieci i łączenie się z urządzeniami audio w pomieszczeniu
Jeśli zaplanowane spotkanie obejmuje konferencję internetową, zostanie uruchomiona aplikacja konferencji internetowej i rozpocznie się sesja spotkania. (Listę obsługiwanych usług konferencji internetowych można znaleźć w sekcji Wymagania systemowe.)
Uwaga: Opcja Auto Connect Audio Device (automatyczne połączenie urządzenia audio) pojawi się, jeśli połączenia urządzenia audio Bluetooth zostało skonfigurowane przez administratora.
Aby automatycznie połączyć się urządzeniem audio w pomieszczeniu poprzez Bluetooth, po rozpoczęciu spotkania wyświetli się okno dialogowe. Wybierz opcje Audio Device (urządzenie audio) i Connect (połącz). Odznacz opcję Audio Device (urządzenie audio), jeśli nie chcesz połączyć urządzenia lub wybierz opcję Skip (pomiń), aby zrezygnować. [Wyświetl obraz]
Automatyczne łączenie w celu przesyłania i odtwarzania dźwięku jest ustawieniem domyślnym. Przejdź do ustawień, aby zarządzać ustawieniami automatycznego łączenia. [Wyświetl obraz]