Zakładka systemowa Portalu administratora posiada cztery opcje: aktualizacje agentów, rejestr systemu, rejestr administratora i rejestr dotyczący rejestracji
Opcja Aktualizacje agentów wyświetla przegląd wszystkich numerów wersji agentów, w tym nowych wersji dostępnych lub zalecanych do instalacji oraz opcje do ustawienia zasad aktualizacji. [Wyświetl obraz]
Aktualizacja agentów
Kolumna Ostatnia aktualizacja pokazuje dzień i godzinę ostatniej aktualizacji zakończonej powodzeniem. Jeśli agent został zaktualizowany przed wersją 2.0, wpis dla tego agenta wyświetla informację przed wersją 2.0.
Agenci do urządzeń wielofunkcyjnych Synappx Go w wersji 1.3.323 i nowszych oraz agenci do monitorów w wersji 1.3.322.0 i nowszych domyślnie aktualizują się automatycznie. Kolumna Wersja pokazuje numer wersji każdego agenta. Kolorowe kółka oznaczają starsze wersje, które wymagają aktualizacji. [Wyświetl obraz]
Polityka aktualizacji
Administratorzy posiadają opcje dostosowania polityki aktualizacji, wybierając agenta i przycisk Aktualizuj politykę. [Wyświetl obraz]
- Ustaw preferowany dzień i godzinę automatycznych aktualizacji (domyślnie jest to dowolny dzień po 1:00 w nocy)
- Wybierz opcję Ręcznie, aby wyłączyć automatyczne aktualizacje
Ręczna aktualizacja agentów wydanych przed wersją 1.3
1. W zakładce Pobrane ponownie pobierz agenta, wykonując te same czynności co podczas pierwszego pobierania.
2. W rozwijanym oknie wyświetli się monit o zaktualizowanie agenta. Wybierz Tak. [Wyświetl obraz]
3. Postępuj zgodnie z instrukcjami kreatora InstallShield.
4. Jeśli usługa Synappx jest uruchomiona, administrator zostanie poproszony o zatrzymanie usługi, aby kontynuować instalację aktualizacji. Wybierz opcję Zamknij automatycznie i spróbuj ponownie uruchomić aplikacje. Następnie wybierz OK. [Wyświetl obraz]
5. Jeśli to konieczne, powtórz procedurę dla obu agentów.
Rejestr systemowy
Jeśli agent przypisany do danego urządzenia wielofunkcyjnego lub agent przypisany do danego monitora nie może zakończyć konfiguracji z usługą Synappx Cloud, albo wystąpią kolejne błędy agenta lub urządzenia mobilnego, informacje o tych zdarzeniach można znaleźć w rejestrze systemu. Rejestry pomyślnie zainstalowanych i skonfigurowanych poszczególnych agentów można również wyszukać wybierając rejestr danego agenta (zapoznaj się z częścią Informacje na temat urządzeń i agentów).
Jeśli licencja obejmuje Synappx Go i Synappx Meeting, rejestry systemu obu usług są dostępne na tej stronie.
1. Aby filtrować zdarzenia rejestru, wybierz przycisk do zaznaczania i odznaczania usług. (Zielone przyciski są zaznaczone, a białe odznaczone.)
2. Aby wyświetlić wszystkie rejestry systemu, wprowadź datę rozpoczęcia i zakończenia, a następnie wybierz Export (eksportuj). Automatycznie zostanie pobrany plik .csv. [Wyświetl obraz]
3. Wybierz OK [Wyświetl obraz]
Każdy wpis do rejestru systemu na tej stronie i na stronach rejestru systemu poszczególnych agentów posiada na końcu komunikatu kod błędu (np. C102). W ten sposób zapewnione są bardziej szczegółowe informacje we wpisie rejestru. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z dostawcą usług Sharp.
Rejestr administratora
Ponieważ wielu administratorów może konfigurować system i zarządzać nim, rejestr administratora zawiera rejestr działań administratora na portalu administratora.
Jeśli licencja obejmuje Synappx Go i Synappx Meeting, rejestry systemu obu usług są dostępne na tej stronie.
1. Aby filtrować zdarzenia rejestru, wybierz przycisk do zaznaczania i odznaczania usług. (Zielone przyciski są zaznaczone, a białe odznaczone.)
2. Aby wyświetlić wszystkie rejestry administratora, wprowadź datę początkową i końcową, a następnie wybierz Eksportuj. Plik .csv zostanie pobrany automatycznie. Wybierz OK. [Wyświetl obraz]
Rejestr rejestracji
Rejestry rejestracji pomagają administratorom kontrolować punkty kontaktu w miejscu pracy.
Uwaga: Tagi Synappx Go muszą być skonfigurowane, aby przechwytywać zdarzenia rejestracji użytkowników (zapoznaj się z częścią Przypisywanie tagów NFC)
1. Wprowadź datę rozpoczęcia i zakończenia, a następnie wybierz Export (eksportuj). Automatycznie zostanie pobrany plik .csv. [Wyświetl obraz]
2. Wybierz OK [Wyświetl obraz]
Plik CSV zawiera informacje o użytkownikach, którzy wskazali opcję logowania, lub użyli tagów NFC urządzenia wielofunkcyjnego lub monitora NFC. Dane logowania obejmują nazwę użytkownika, identyfikator użytkownika (adres e-mail), datę i godzinę, lokalizację przestrzeni roboczej, działania oraz adres agenta przypisanego do danego urządzenia wielofunkcyjnego lub adres agenta przypisanego do danego monitora (jeśli dotyczy).