Dodawanie użytkowników, przydzielanie licencji i dodawanie administratorów (opcjonalnie)
Dodawanie użytkowników, przydzielanie licencji i dodawanie administratorów (opcjonalnie)
Strona użytkowników na portalu administratora umożliwia zarządzanie użytkownikami w Twojej organizacji, którzy posiadają dostęp do funkcji Synappx Go w aplikacji mobilnej. [Wyświetl obraz]
- Na tej stronie możesz przydzielać i usuwać licencje użytkowników.
- Dodaj administratorów (opcjonalnie podczas początkowej konfiguracji, ale zalecane w przypadku korzystania z Synappx Go). Zapoznaj się z częścią Ustawienia administratora (opcjonalnie) poniżej.
Synappx może dodać dowolnego użytkownika w systemie Azure lub Google Workspace (jeśli pozwala na to konto Google Workspace). Jeśli istnieje wielu najemców Synappx w tej samej usłudze Azure AD, każda domena może być jednocześnie przypisana tylko do jednego konta.
Ustawienia administratora (opcjonalnie)
Administratorzy zarządzają kluczowymi komponentami, takimi jak przestrzenie robocze, użytkownicy, urządzenia i licencje. Mogą również dodawać i usuwać innych administratorów z pełnymi uprawnieniami lub ograniczonymi funkcjami (administrator wsparcia). Dodatkowi administratorzy nie muszą posiadać uprawnień administratora Azure lub Google Workspace™. Muszą oni jednak być członkami środowiska Microsoft® 365 lub Google Workspace danej organizacji.