Rejestracja
Zdrowie i bezpieczeństwo są kluczowymi kwestiami dla firm Synappx Go oferuje funkcję rejestracji, która pomaga kontrolować punkty kontaktu pracowników w miejscu pracy.
- Dobrowolna rejestracja we wspólnych miejscach pracy, jak pomieszczenia socjalne i sale konferencyjne
- Raporty dotyczące rejestracji umożliwiają administratorom kontrolowanie punktów kontaktu [Wyświetl obraz]
Uwaga:
- Administratorzy muszą skonfigurować tagi NFC do rejestracji.
- Niektóre telefony komórkowe wymagają zalogowania się przed wskazaniem tagu NFC.
- Urządzenia iPhone: Jeśli aplikacja Synappx Go nie zostanie otwarta po wskazaniu tagu NFC, wybierz powiadomienie „Open in Synappx Go” (otwórz w aplikację Synappx Go), aby zarejestrować swoje logowanie. Jeśli aplikacja Synappx Go jest otwarta, wybierz przycisk Check In (zarejestruj) przed wskazaniem tagu NFC.
- Lokalizacja przestrzeni roboczej zostanie również przechwycona automatycznie podczas korzystania z innych funkcji Synappx Go (tj. skanowanie, drukowania, kopiowania, udostępniania).
1. Aby zarejestrować się w przestrzeni roboczej, wskaż tag NFC rejestracji telefonem komórkowym. Otrzymasz powiadomienie.
2. Urządzenia z systemem iOS: Wskaż powiadomienie, aby zakończyć rejestrację.
Urządzenia z systemem Android: Wybierz opcję Just Once (tylko raz) lub Always (zawsze), aby zakończyć rejestrację. Opcja Just Once (tylko raz) oznacza, że powiadomienie o rejestracji w Synappx Go pojawi się przy każdej rejestracji w przestrzeni roboczej. Wybór opcji Always (zawsze) oznacza, że rejestracja zakończy się po wskazaniu tagu i nie będziesz otrzymywać powiadomień podczas przyszłych rejestracji. [Wyświetl obraz]