Informacje ogólne
Jeżeli szukasz instrukcji obsługi, gwarancji producenta itp. skorzystaj z centrum pobierania SHARP
Użyteczne informacje dla naszych partnerów biznesowych zamieściliśmy na specjalnej stronie dostępnej pod tym linkiem:
Bez względu na to jakiego produktu z kategorii Visual Solutions firmy SHARP używasz mamy nadzieję, że zapewnimy Ci odpowiedni poziom informacji.
Wsparcie w obszarze zarządzania komunikacją – Skontaktuj się z nami
Jeśli potrzebujesz wsparcia dla twojego produktu prosimy użyj formularza kontaktowego.
BIG PAD, Monitory Profesjonalne:
Telefon: +48 221 168 172
BIG PAD – Warunki Gwarancji
Twój BIG PAD został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej skorzystaj z centrum pobierania SHARP:
Gwarancja producenta w żaden sposób nie wpływa na gwarancję udzielona przez dealera.
Monitory Profesjonalne – Warunki gwarancji
Twój monitor został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej skorzystaj z centrum pobierania SHARP:
Gwarancja producenta w żaden sposób nie wpływa na gwarancję udzielona przez dealera.
Monitory bezszwowe – Warunki gwarancji
Twój monitor został wyprodukowany z zachowaniem najwyższych standardów jakości.
Jeśli jesteś zainteresowany zawartością treści karty gwarancyjnej skorzystaj z centrum pobierania SHARP:
Gwarancja producenta w żaden sposób nie wpływa na gwarancję udzielona przez dealera.