Kontakt

10 kwestii, które dobrze rozważyć przed zakupem interaktywnego monitora

London, 09.08.2016

Jeśli szukasz interaktywnego rozwiązania dla swojej firmy lub szkoły, oto 10 podstawowych zagadnień do rozważenia.

Interaktywne monitory cyfrowe nowej generacji, takie jak Sharp BIG PAD, cieszą się większą popularnością niż kiedykolwiek, zarówno w środowisku korporacyjnym jak i edukacyjnym. Oferują one niesamowity wachlarz funkcji, zapewniają bezproblemową integrację z istniejącymi platformami technologicznymi i okazują się bardziej opłacalne niż kiedykolwiek wcześniej.

Najlepsze systemy pozwalają użytkownikom, w dogodnej dla nich chwili, robić to, co muszą, przy wykorzystaniu ich własnych i zatwierdzonych przez dział IT narzędzi programowych i dostępnych urządzeń peryferyjnych.

Motorem tego wzrostu jest również poprawa wydajności audio-wizualnej, mniejsze rozmiary sprzętu, dzięki czemu zajmuje on mniej miejsca w coraz bardziej zapełnionych pomieszczeniach, a także przejście na rozwiązania oparte na otwartej architekturze. Możliwość korzystania z własnego oprogramowania i urządzeń peryferyjnych jest kluczowa dla tak dużej elastyczności tego doświadczenia, ponieważ użytkownicy często przynoszą niestandardowe urządzenia, takie jak smartfony i laptopy, i chcą podłączyć je do interaktywnego monitora w celu ułatwienia współpracy.

Jeśli szukasz interaktywnego rozwiązania dla swojej firmy lub szkoły, oto 10 podstawowych kwestii, które dobrze rozważyć, by znaleźć to, czego potrzebujesz.

1: Rozmiar urządzenia i dostępna przestrzeń są często kluczowym kryterium wyboru, więc wybierz dostawcę monitora, który oferuje szeroki zakres rozmiarów ekranu. Na przykład firma Sharp oferuje obecnie rozwiązania od 65 cali do 80 cali w linii BIG PAD.

2: Jeśli chcesz dodać interaktywny monitor do sprzętu, który już masz, sprawdź czy wyświetlacz interaktywny, który chcesz kupić, to produkt o „zamkniętej architekturze”. A może jest to rozwiązanie o otwartej architekturze, które płynnie integruje się ze sprzętem wideokonferencyjnym, kamerami, oprogramowaniem i innymi urządzeniami, które już posiadasz?

3: Czy rozważana marka interaktywnego monitora ma wbudowany system Windows, czy też umożliwia uruchamianie monitory z własnego systemu operacyjnego, który został już zatwierdzony przez dział IT?

4: Czy zakup interaktywnego monitora będzie wymagał oprócz płaskiego ekranu lub projektora, także dodatkowego oprogramowania do adnotacji czy własnych kamer do prowadzenia wideokonferencji itp., aby system działał optymalnie?

5: Upewnij się, czy dany sprzedawca interaktywnych monitorów wymaga licencji na oprogramowanie dla całego personelu, co wiązać się będzie z dodatkowymi kosztami wstępnej konfiguracji.

6: Zapytaj, czy oprogramowanie do adnotacji i współpracy jest wliczone w cenę interaktywnego monitora. Co więcej, czy personel będzie potrzebował szkolenia w zakresie obsługi interaktywnego monitora?

7: Czy interaktywny monitor wykorzystuje nakładkę dotykową innej firmy do funkcji wielodotykowych, czy też była ona zintegrowana z jego projektem od samego początku?

8: Aby współpraca była udana, zastanów się, ilu użytkowników może jednocześnie korzystać z interaktywnego monitora. Dowiedz się, ile punktów dotykowych obsługuje monitor, który rozważasz. Interaktywne monitory firmy Sharp oferują na przykład 10 punktów dotykowych na najnowszych urządzeniach BIG PAD Pro.

9: Jeśli chcesz skonfigurować swój monitor pod kątem interakcji z wieloma użytkownikami, sprawdź, czy będzie on działał w środowisku BYOD (z prywatnymi urządzeniami pracowników).

10: Czy interaktywny monitor będzie wykonywał dodatkowe funkcje digital signage, jeśli będzie taka potrzeba?

Interaktywne monitory cyfrowe oparte na modelu architektury otwartej okazują się najlepszym sposobem na bezproblemową integrację nowych, zaawansowanych rozwiązań w zakresie interaktywnych monitorów w sali lekcyjnej lub konferencyjnej. Coraz więcej organizacji skutecznie ogranicza koszty, korzystając jednocześnie z najlepszych dostępnych praktyk oraz zakupionego już sprzętu i oprogramowania audiowizualnego i wideokonferencyjnego.

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat interaktywnych monitorów i niektórych rozwiązań poruszonych w tym artykule, firma Sharp USA przygotowała wnikliwy dokument "The New Game-Changing Interactive Digital Displays", który jest dostępny do pobrania za darmo.

Kontakt

Urszula Rost
Marketing & Communications Specialist CEE
urszula.rost@sharp.eu

Social